Haier
השקת סדרת מסכים חדשה
1
הטכנולוגיה של Haier, ושילב,לראשונה בענף האירועים בישראל, מסךLED שקוף שמוקם בין הקהל ובין הבמה.על גבי הבמה הופיעו רקדנים בכוריאוגרפיה שנוצרה במיוחד לערב זה, וניהלו דיאלוג אמנותי עם ויז'ואלים שהוקרנו על המסכים. לאורך המיצג הוצגו "תמונות" אמנותיות מגוונות, שנתנו במה לתכונות הבולטות של מסכי Haier, והשאירו רושם עמוק על קהל הצופים. ברגע השיא של המיצג נחשפו בהיקף האולם עמדות אינטראקטיביות,שאיפשרו לאורחים להתנסות בסדרות המסכים החדשות.
התוצאה: מסכי Haier זכו לחשיפה אדירה, שחיזקה את מיצובם כמסכים חדשניים ומובילים בתחומם.
הלקוח: ניופאן
לוקיישן: Kaleo
אורחים: 250 משווקים וסוחרים מובילים.
הקונספט: השקה של סדרת מסכים חדשה.
האתגר: הפקת אירוע שירשים את האורחים, המוזמנים לעשרות אירועי השקה טכנולוגיים בכל שנה, וישכנע אותם שמסכיי Haier מייצגים את פסגת הטכנולוגיה העכשווית.
הפתרון: חברת BOLD הפיקה מיצג השקה ייחודי שחיבר בין אמנות המחול ובין יצירות
Dodge Ram
אירוע השקה
2
אורחי האירוע חוויה של קאונטרי אמיתי, בוקרים וטנדרים היכולים לכל אתגר ומכשול.
בוקרות חינניות וטנדרים עתיקים של דודג' קידמו את פני הבאים והכניסו אותם לאווירה.
בתוך החווה נהנו האורחים ממופע של הרכב קאונטרי ומופעי נהיגת שטח, שתוכננו בקפידה עם טובי נהגי השטח בארץ, במטרה להביא לידי ביטוי את יתרונותיו הבולטים של הטנדר רב-העוצמה.. בנוסף, נהנו האורחים ממופעי רודיאו בהשתתפות בוקרים מרמת הגולן, תצוגה של כל הדגמים החדשים ועוד שלל חוויות.
התוצאה: האירוע זכה להצלחה, ורכבים רבים נמכרו במהלך האירוע.
הלקוח: מכשירי תנועה
לוקיישן: חוות רכיבה באיזור השרון
אורחים: לקוחות Dodge, בעלי עסקים
הקונספט: אירוע באווירת קאונטרי
האתגר: השקת טנדר חדש וענק מבית Dodge ופריצה לשוק הטנדרים המאסיביים.
הפתרון: לרגל האירוע שכרה חברת BOLD חוות סוסים באיזור השרון והעניקה לאלפי
פורש
אירוע השקת סדרת רכבים חדשה
3
סוכנות פורש שינתה את פניה באמצעות תאורה אמנותית, ריהוט יוקרתי, כיסוי רצפה וברים, שעוצבו בחיתוך לייזר ייחודי וכללו מסכי מולטימדיה חדישים.
במהלך קבלת הפנים נכנסו במפתיע אל מתחם האירוע רכבי וינטג' קלאסיים של פורש.
בחלקו המרכזי של האירוע, הוזמנו האורחים לשבת מול במה גדולה ונהנו ממופע מיוחד של מיטב זמרי האופרה הישראלית. בשיאו של המופע התרומם המסך שבגב הבמה וחשף את
הרכב החדש.
בתום המופע, הוזמנו האורחים להיכנס לבניין הסוכנות ולהתרשם מהרכב הנחשק.
התוצאה: שיתוף הפעולה בין המוסד האמנותי האיכותי בישראל, האופרה הישראלית, ובין מותג הרכב היוקרתי בעולם, פורש, יצר אירוע בלתי נשכח שהרשים מאוד את האורחים.
הלקוח: פורש ישראל
לוקיישן: סוכנות פורש, פ"ת
אורחים: חברי מועדון פורש ישראל
הקונספט: Discover the 4th dimension
האתגר: כיצד מפיקים אירוע למותג הרכב היוקרתי בעולם במגרש חניה אפרורי בעיר פתח תקוה.
הפתרון: חברת BOLD, המלווה את פעילותה של פורש בישראל זה שנים ארוכות, הצליחה לנתק את מגרש החניה של הסוכנות מן הרחוב הסואן הסמוך, וליצור יש מאין, עולם המשדר יוקרה, אמנות וסטייל.
MAN משאיות ואוטובוסים
קבוצת מכשירי תנועה
4
הפתרון: הפקת תערוכה ייחודית, בסטנדרטים בינלאומיים, תחת הכותרת: MAN- קרובים אליך תערוכב שתהווה מקור אמיתי, לרכישת ידע, להחלפת שעות ולהתעדכנות בנעשהבקדמת הטכנולוגיה בתחומי התחבורה הכבדה והתובלה.במהלך ימי התערוכה, התקיימו הרצאות בתחומי הבטיחות, פתרונות מימון, אחזקה, ניהול צי רכב, תזונה נכונה, צימצום עלויות, "נהיגה ירוקה" ועוד ועוד. ל"קינוח",נהנו המבקרים מהרצאה מאלפת, מפי אלוף אירופה במרוצי משאיות, שחשף בפניהם פן נוסף ומלהיב של עולם התחבורה. יצירת תחושת שותפות בקרב הלקוחות, ע"י בניית סביבה שתאפשר לאנשי המקצוע בתחומים השונים בחברה, לשתף את לקוחותיהםבידע והניסיון הרבים שצברו בהמלך השנים. מתחם מכירות מעוצה ומאובזר איפשר למבקרים לרכוש כלים במקום. במקביל הוקמה חנות merchandising עם שלל דגמים ואביזרים מבית המותג MAN.
הלקוח: MAN משאיות ואוטובוסים קבוצת מכשירי תנועה
לוקיישן: ביתן 10 גני התערוכה
אורחים: מפעילי תחבורה ציבורית
הסעות מיוחדות: פרטי, תיירים, בוני מרכבים, חברות תובלה, בוני ארגזים, צה"ל-יחידת התובלה
קהילה עסקית: מובילי דעה, שותפים עסקיים, מנהלי ציי רכבנהגים עצמאיים, עיתונאים, שגריר גרמניה בישראל\נספח מסחרי נציגי MAN
הקונספט: הפקת תערוכה מקצועית MAN-Close tou You
האתגר: האתגר,כמי שניתחנו אותו,היה כיצב לקיים אירוע שיהיה מעבר ל-FUN. אירוע שלא רק יספר סיפור אלא יגרום ללקוח להרגיש,להאמין ולהתחבר למותג,תוך כדי יצירת ערך סינגרתי למותגים השונים בקבוצה. למצוא דרכים לגרום ללקוח להבין שלא מספיק להגיד שאנחנו הכי מקצועיים (To walk the walk) היא נר לרגלינו. לתת ללקוחות הקבוצה את היחס שמגיע להם במקצוענים בתחומם.להחצין את תחושת השותפות ההדדית שחשים אנשי הקבוצה ולקוחותיה.
סבון של פעם
השקת חנות קונספט
5
הפתרון: חברת "סבון של פעם" השיקה את ה- "הסבונג'רי" - חנויות שבהן רוקח ה"סבונייר": סבונים במקום, בהתאם להעדפות הספציפיות של הלקוח.
פינת רחוב שנקין עוצבה כפינת רחוב פריזאית שיקית. לאורחים הוגשו מטעמים מהמטבח הצרפתי, סבונים ריחניים הוצגו בעגלות רחוב מעוצבות, מוזיקה צרפתית נעימה נשמעה ברקע והשמפנייה נשפכה כמים.
התוצאה: התל אביבים נהרו לחנות החדשה ונהנו מסבונים נפלאים בניחוח אישי.
הלקוח: סבון של פעם
לוקיישן: חנות סבון של פעם ברחוב שנקין, תל אביב
אורחים: הקהל הרחב
הקונספט: פינה פריזאית בלב תל-אביב
האתגר: הפקת אירוע שימחיש לתושבי תל אביב את הקונספט הייחודי שבחנות החדשה.
BMW
אירוע השקת X6
6
להקת המחול הקיבוצי יצרה במיוחד לאירוע זה כוריאוגרפיה סוחפת ומרגשת, שהציגה התנגשות וחיבור בין עולמות שונים.
בשיאו של המופע הוסטו וילונות שעטפו את החלל וחשפו שטחי תצוגה, שבהם הוצגה המכונית החדשה.
בנוסף, הציב האירוע בפני חברת BOLD אתגר תפעולי והפקתי מורכב. שעות ספורות לפני אירוע הערב נערכה במתחם מסיבת עיתונאים שבמהלכה נחשף הרכב החדש. בתום מסיבת העיתונאים התפרשו אנשי התפעול של BOLD ברחבי חלל האירוע והכינו אותו במהירות מרשימה לאירוע הערב.
התוצאה: החיבור היצירתי בין עולם המחול ובין עולם הרכב שיווה לאירוע אווירה של יוקרה, איכות וסטייל.
הלקוח: BMW
אורחים: חברי מועדון BMW ישראל
הקונספט: The First Air Sport Activity Coupe
האתגר: חשיפת מכונית שהציגה קטגוריה חדשה בעולם הרכב - מכונית מנהלים ספורטיבית הממזגת נוחות של רכבי מנהלים עם ביצועים מתקדמים של רכבים ספורטיביים.
הפתרון: יצירת אירוע השקה יוקרתי, שבלבו מיצג בימתי ייחודי הממחיש את היופי בחיבור בין העולם של מכוניות המנהלים ובין העולם של מכוניות הספורט.
עמותת ידידי מרכז השיט
על שם דניאל עמיחי
אירוע השקה
7
איכותיים: תשוקה, כישרון, התמחות ועוד.
ארוחת ערב משובחת, על טהרת המטבח הבריטי, הוגשה אל שולחנות, אשר פנו אל הירקון הפסטורלי.
החלק האמנותי כלל מופע שנבנה במיוחד לאירוע, בהשתתפות התזמורת הפילהרמונית של אשדוד ואמן כלי ההקשה חן צימבליסטה. המופע לווה בהקרנות מרהיבות על מסך מים ענק שהתרומם מתוך הירקון.
בשיא האירוע פרצו מבעד למסך המים עשרות סירות, שהושטו בידי חותרים צעירים, שייטו בסמוך לאורחים ונכנסו אל תוך בית הסירות.
התוצאה: האורחים נהנו מאירוע יוקרתי ומרגש, שלא נפל מהאירועים של אצולת השיט באי הבריטי.
הלקוח: עמותת דניאל
לוקיישן: מרכז השיט על שם דניאל עמיחי, על גדות הירקון
אורחים: חברי העמותה
הקונספט: השקה באווירת אירועי הרגטה הבריטיים
האתגר: הפקת אירוע מכובד ויוקרתי, שיעלה על נס את פעילותו הברוכה של מרכז השיט בקרב צעירים ובני נוער.
הפתרון: חברת BOLD הפיקה אירוע השקה יוקרתי ואנין טעם שהשתווה לאירועי שיט יכטות בריטיים.
בשעת ערב התכנסו האורחים בחצר מרכז השיט שהואר ועוצב באלגנטיות רבה. בעיצוב המקום נישזרו כתוביות, אשר הביאו לידי ביטוי תכונות אופי המייצגות חותרים